2010年4月19日 星期一

故事是這樣的 (2010-02-07)

故事是這樣的 (2010-02-07)

星期六晚係巴士站等緊車, 剛剛有巴士正慶幸可以回家, 不用在街上吹風.突然有個亞裔男士問我: "Are you speak English? Are you speak Chinese? Are you citizen?"

自然反應為"Yes""Yes""Yes"

亞裔男士再問我"there is a boy, I think he is looking for his parents, can you help?"

猶豫了一陣(因為巴士剛到), 最後都決定一同前往.去到地點,見到小朋友臉上掛兩行淚水,看似與父母失散. 蹲下問小朋友, 是不是不見了父母.小朋友看似有點驚. 戰戰兢兢說是呀!

這樣的情況下,唯有報警,全程亞裔男士都在場, 期間同小朋友傾下計, 知道小朋友4歲,讀緊幼稚園, 香港人, 問知唔知父母電話 (小朋友冇答我, 唔知係唔知定係見係陌生人唔講).等了一陣, ,有個女警到場, 問了小朋友的基本資料,並要我提供名字、電話、身分證號碼, 再過一陣, 另外2名男警員到場. 之後, 警方話我同個亞裔男士可以走, 於是又去返巴士站等車.前後搞左45 分鐘.

將整件匯報給媽媽大人, 媽媽大人第一句問, 你係咪俾人呃?有冇問亞裔男士攞資料?有冇抄抵警員號碼? 老實講, 我本來諗住抄低警員號碼, 但回頭望時警員已消失於人群人中.我唔覺得俾人呃,亦冇諗過問亞裔男士攞資料.媽媽大人回應係你自己係律師黎嫁, 點解咁蠢! 下次再遇到的話就同人地講"I don't know!' 原本係一件幫人的事搞到好似係壞事咁....

這件事亦第一時間向男友匯報, 男友淡淡然話下次就叫個亞裔男士報警, 唔到搞到自己啦.
究竟係我唔識保護自己定係呢個世界已變得冷漠?

2 則留言:

  1. 我覺得你做得好喎,若是我也會這樣處理﹗

    回覆刪除
  2. 哈哈, 也許在此世上只有你認同我的做法, 但起碼有人認同也是好的. 不過, 世途險惡, 都係小心的好! :p

    回覆刪除