2009年9月1日 星期二

釣魚

公司原本有2個ts(而家都係律師啦), 其中一個家中好有錢, 但所有人都覺得佢做嘢唔掂, 話佢冇用腦又唔係, 但佢做嘢真係好唔認真. 成日做嘢講嘢都唔經腦.. 日日見佢係度傾電話睇名牌網站, 都成30歲個人一啲內涵都冇無, 成日諗住點轉去的大的firm, 唉, 你咁冇料點係大firm做啦, 當然唔排除你可以用其他方法survive...
對住佢真係好無奈... 作為比佢年長的同事, 當然希望佢可以幫到手, 減輕下大家工作量, 但每次都係失望.佢成日覺得我地俾佢做的嘢係的冇謂嘢, 但回心諗下, 連的所謂冇謂都做唔到, 你都唔好要求人地俾的所謂深的既嘢你做啦. 而且我認為工作唔認該分有謂定冇謂, 呢的咁的態度真係唔要得.
最慘佢一有問題就諗到唔諗走黎問, 我覺得點都應該自己睇下書先, 然後先同我討論, 唔係奉旨我地俾答案, 我地亦唔係樣樣嘢都識呀! senior曾經講過, 如期每次俾條魚你, 倒不如教你點釣魚, 咁大家先有進步. 我好同意, 但對住佢真係冇能為力.

沒有留言:

張貼留言