2009年9月1日 星期二

親人

自細授父母教導相信'你對人好, 人地自然對你好', 所以只好我只覺得你係好人, 我一定傾囊相對。就好似circule of trust, 只不過我的circle of trust 好算幾容易入。當然如果我認為你係一個唔好既人,例如人品差(我都知呢樣就幾個人判決),我就一定會鐵一般轟你出去我的circle of trust (或者你根本無入過circle of trust)! 可能呢個概念實在太幼稚,剛剛家中發生喜事,父母同親友接觸多了, 竟然發現被親友利用當為羊'古'。實在百思不解, 竟然有人會有人如此對人, 仲要係親人真係難以致信!
更想唔到係母親大人竟然解說親人行為為'聰明、厲害', 我身為律師遇到的不同的人, 遇到有知識但無良的人或無知識無良的人或機關算盡的人多的是,親友的行為怎麼也算不上係'聰明、厲害';我最遺憾的此人與我同齡,如今落得如此低劣品格實在浪費納稅人金錢,父母對她的愛護!

沒有留言:

張貼留言