2009年9月1日 星期二

多餘?

昨日諗住可以偷閒一下可以早的走,點知都係成5點先走人(原本係3點走), 仲要攞左一大堆工作回家, 仲要全日都冇時間食飯.回家途中打電話返屋企, 查察一下家中兩老的情況. 老媽子例牌話我又唔食飯 :(
一心諗住係回家前買少少嘢食醫下肚先, 跟住食完晚飯繼續開工. 點知當我尚有5分鐘路程老媽子打電話話今晚唔煮飯, 查問之下, 原來老媽子要去salon整頭髮.事緣老媽子前星期去完電髮對效果甚為不滿,終於老媽子忍無可忍要再去salon要佢再整. 聽罷我問老媽子salon係邊(驚老媽子唔識路), 好彩係屋企附近, 老媽子提議一齊去salon... 其實我已經好倦, 個袋仲袋住的很重的文件... 但又担心老媽子一個人搞唔掂, 但如果同老媽小一齊去salon即係話又要做嘢做到1200點幾,思前想後,唯有拖住極倦的身體與老媽子同行.係老媽子洗頭期間抽空打電話俾男友, 男友又話我點解要陪老媽子,特別係佢知我嚴重欠缺休息而且當時仲未食飯.我只有答佢, '以前我小學時老媽子帶我去剪頭髮, 咁到我大個咪我帶/陪老媽子去salon, 好正常唧'
其實我係咪有啲多餘? 老媽子尚未老到話自己照顧唔到自己, 有冇我一齊去佢應該可以搞得掂,而事實上我家姐就對老媽子的情況一點兒也不關心(或者應該係話佢對家人的情況漠不關心), 反而我事事關心, 或者終有一日我會捱唔住..因為實在太多事我要掛心. 但我又相信係呢個世上係有人好似金庸筆下的黃蓉咁可以面面俱圓聰明絶項!只係能有黃蓉的能力非人力可為...

2 則留言:

  1. 你真是四十八孝女啊,若我是你的話,會先理好自己(工作與休息),休息不夠最終還是自己身體受罪,而身體髮膚,受諸父母。

    面面俱圓的人,我覺得他們不是過份聰明便是某程度上的愚蠢,他們活得辛苦你不知道而已。 :)

    回覆刪除
  2. 你說的也對的, 某程度上我是在考驗身體的能力, 只要不倒下來, 也要撐住呢!或許黃蓉也有她的辛苦, 但焉非魚焉知魚之樂?!我也只能羡慕她有如斯能力...

    回覆刪除