2009年9月26日 星期六

我的問題還是太執著?

舊公司的trainee (現在已是律師)Ms. C告之其剛完成法律援助署final in(應該成功機會很高), 其投考此職主要佢覺得現在公司人工低沒有前境... 我曾與Ms. C共事, 離開公司後仍保持聯絡.不知是否要求過高, 我覺得Ms. C很多法律程序都唔認識, law concept就更弱.完全未能獨當一面(連去差館都唔識),但同時Ms. C要求公司可以給予市場價. 這樣的質素還要求公司給予市場價?我真係唔覺得Ms. C有做律師的材料.唔通因為佢是香港大學畢業(自以為英文好好之外),就可以有咁的待遇?


Ms. C話我知佢申請法援署做律師,佢話我知係公務員.我話去到我而家呢個階段唔會考慮申請做政府律師(除非律政署), 而且我怕係政做會悶到發慌.... 我話我地咁辛苦係private practice 得到的經驗會漸漸 fade out. 或者人地覺得冇問題, 但我覺得好有問題, 讀law(或者每一個專業)係要不斷update自己, Ms. C 就話佢會考慮讀LLM, 我自己覺得LLM只不過多一個銜頭, 並無實質的知識, 而且LLM讀的都已經係晒本書度啦, 反而有時客的機關算盡就並非書本上可以學到... 所以我暫時唔考慮讀LLM. Ms. C聽咗之後好似明我講咩咁... 咁我問佢點解佢要申請法援署,佢話主要係貪呢份工人工高冇咩做... 我係度諗冇嘢做的工會好悶, 而且冇嘢做會搞到自己的Legal skills 無晒.無晒競爭力, 咁的生活點過? 如果有朝一日要出返做private practice仲邊度會有人請你? 我亦有的同學係一間law firm做成世, 咩law都唔識,連寫封信都達唔到好的律師的標準, 呢啲真係法律界的恥辱! 點解讀左咁多書都咁冇腦?!


Ms. C話按我的諗法要不停進步, 會好倦... 我心諗要保持競爭力就要咁嫁啦, 唔可以'hea'過世, 浪費父母納稅人的投資... 人人都識的Legal knowledge公司做咩要請你呢? Ms. C話佢有個同學係法援署過著'hea'的生活, 不知幾享受, 我的回應係如果注定要過一的'hea"的生活點解仲要咁side錢讀law? 這樣的人生有意義嗎? 呢的人係不知天高地厚, 有很多人很希望有讀大學的機會以脫貧, 點解有這樣人浪費這樣的機會?


Ms. C話佢申請法援署做律師另一個原因係因為人工高, 開始係4x,xxx, 升到盡就7x,xxx, 我同佢話或者開始一刻係高人工, 但或者始終係private practice會高啲, 何況對於我地呢的唔係豪'洗'錢的人黎講, 5x,xxx或者7x,xxx分別唔係咁大都係數字遊戲唧! (男友又話我唔識計數... :( )


最後我向男友高談我的'偉論', 男友一語道破: 我唔抵得咁的質素可以做到政府工, 反而我的默默努力就冇人知..... 男友仲提醒我唔好成日與人比較... 或者我自幼父母把我與姐姐比較(當然我是被比下去, 按老媽說姐姐年幼聰明可愛, 但我就心散讀書平庸), 所以我唔鐘意比人落後比人差...
這到底係我的問題還是我太執著?

沒有留言:

張貼留言