2009年9月1日 星期二

一個人

竟然要一個人係公司由早0830做到第二日的早0600時...唉,唔好以為係因為的咩大單嘢, 只係一間間小型上市公司.用人唔使本,都唔理人地工作休息時間.我都明如果真係趕的話, 我一定會留, 但明顯地係冇咁的需要.早係佢地定時間表的時候, 我已經同佢佢地講原則上咁的設計係行得通, 經驗話我知咁趕係冇可能, 仲要有咁多個party..的auditor的數又成日改.. 但個客都無理只係一味按自己意思做.. 唉無計啦, 呢的大陸人... 都唔係文明人, 加上而家咁的時勢我可以點吖
只希望老闆知道呢的客真係唔要得, 第一我地收fixed fee, 做咁多嘢花咁多時間都係收多錢, 第二, 大陸人好野蠻, 老闆應該係搵的客肯俾錢, 又或者老闆可以收番合理的費用, 而家咁做仲差個mcdonald.
最慘係公司冇人可以幫到手, 其實同事冇責任, 冇帶個腦返工, 但同時老闆又請左的人唔使用... 真唔公平, 奈何又未搵到好工.. 點算...

沒有留言:

張貼留言