2009年9月1日 星期二

無題一

不知幾時開始,每天都打電話到家裡看看家裡的情況.開始的時候可能係做嘢做得悶悶地想做下其他嘢等個腦可以休息下.而家就做成習慣,妤似的要返工的阿媽有時間就會打返屋企check吓的小朋友的情況咁.
雖然阿媽唔算年紀很大,但有時都怕佢係屋企唔知會唔會有突發事... 好似昨日咁, 真係好忙, 到5點幾先有時間打返去.. 老豆同我講話阿媽唔舒服(唔算係大件事), 個心都會想即刻返去,雖然唔講得上話陪佢, 但始終有個人係度想飲杯水都容易的...
好彩返到屋企, 見佢冇咩事都算放心... 可能會有人覺得我婆'那'咗, 擺明唔係咩大件事, 如果真係大件事我老豆一早打咗電話俾我啦, 但係始終都係早的返去睇下會好的, 又或者我係女的關係, 知道阿媽以前湊我好辛苦所以而家少少事都會全力以赴做到最好,但我見到我家姐的態度就真係好唔明. 佢一返到屋企見到我買左外賣,竟然第一句問'今晚冇飯食呀?', 佢當時只係係門口, 鞋都未除, 一句都冇問點解今晚會冇煮飯.我唔期望佢會好似我咁日日都打個電話返屋企, 但我會覺得基本的關心係應該有, 老豆同阿媽投資左咁多時間心機係我哋身上, 又唔講嘢到可以自己照顧自己, 呢的心機同時間都係無得回報, 點解有啲人可以咁冷漠?定係我誤解左佢?我真係唔知道....

沒有留言:

張貼留言