2009年9月1日 星期二

senior

senior成日發火又成日話唔難的既都唔俾佢做...
我心諗你係senior, 收咁高人工, 唔通做我做到的嘢咩.. 如果係, 咁請我就得啦, 唔使你啦. 所謂食得咸魚抵得渴, 你成日咁火叫人點同你一齊做嘢? 仲有你的屋企人, 叫你的屋企點同你生活呀!
senior, 好心啦, 你都幾十年歲人, 有咩未見過, 點解的修養會咁差呀! 我以為堂堂一個去過外國讀書, 係大行做過的律師會係咁... 如果唔係我哋呢間行人小小, 老闆又好人, 你又點會咁座大? 人人都怕左你呢? 因為你公司已經換左幾多個秘書?點解你唔會諗下到底係邊個的問題? 雖然話我哋呢行係一個lonely 的profession, 但唔等如應該無個人修養..

沒有留言:

張貼留言