2009年9月1日 星期二

辭職=唔使做?

剛剛知道公司有個同事辭職, 似乎不歡而散.我當然好同情我同事的情況,但佢的行為又真係好過分.
自從佢辭職之後就所有工作都唔做, 日日係自己間房度唔知做咩.. 有case想搵佢做, 佢就推job, 我心諗你一日收緊公司的糧就要做嫁啦.一句話辭職就咩都唔緊做, 你咪好著數.最慘係佢覺得推job係好應該o既, 但其實我蝕低既都係你自己, 第一, 你咁既工作態度, 叫人點請你呀! 呢行好咁細...
第二, 你點都要係度返工直至最後一日, 如期坐係度不如做多的嘢學多的嘢...
唉, 我都唔明堂堂一個律師會咁做嘢, 讀咁多書但個人都無進化過...

沒有留言:

張貼留言